Klantenservice 123 vochtbestrijding

Hieronder vind je alle informatie over het bestellen en levering van producten.

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag.

Na het plaatsen van je bestelling (op werkdagen voor 15:00) wordt je pakket dezelfde dag nog verwerkt en verzonden. Nadat wij je bestelling hebben verwerkt ontvang je hiervan een e-mail met daarin de Track & trace informatie van je pakket.

Levering
Bestelling worden van maandag t/m zaterdag bezorgd op het opgegeven afleveradres of de gekozen afhaallocatie / Pickup parcelshop.

Bezorging bij een afhaallocatie / Pickup Parcelshop
Bestellingen afgeleverd bij een afhaallocatie kan tot 14 dagen na de aangegeven ophaaldatum worden afgehaald. Na 14 dagen wordt het pakket naar ons retour gestuurd. De kosten voor het opnieuw verzenden van het pakket zijn voor eigen rekening. Neem voor het opnieuw verzenden van je pakket contact op met onze klantenservice.

Alle pakketten worden via DPD verstuurd. Nadat je bestelling is verzonden ontvangt je van ons een Track & Trace code waarmee je het pakket (via deze link) kunt volgen. In Nederland (NL) geldt de Post 24-uursservice verzendservice.

t/m 2 kg 2 – 5 kg 5 – 10 kg 10 – 20 kg 20 – 30 kg
Nederland € 6,95 € 6,95 € 6,95 € 6,95 € 6,95
België, Duitsland € 10,95 € 10,95 € 10,95 € 10,95 € 10,95
EU 1 € 13,- € 19,50 € 25,- € 34,- € 45,-
EU 2 € 18,50 € 25,- € 31,- € 40,- € 55,-
EU 3 € 19,30 € 26,30 € 32,30 € 42,30
Wereld € 25,95 € 35,95 € 59,95 € 106,95

EU1: Denemarken, Frankrijk, Italië*, Luxemburg, Monaco, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk (VK), Zweden.
EU2: Bulgarije, Estland, Finland, Ierland, Kroatië, Letland, Litouwen, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Tsjechië, Estland.
EU3: Cyprus, Albanië, Andorra, Bosnië en Herzegovina, Cyprus, Faeröer, Gibraltar, Griekenland, IJsland, Liechtenstein, Macedonië, Malta, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Rusland, San Marino, Servië, Zwitserland, Turkije, Oekraïne, Vaticaan.

* Uitzonderingslanden welke een ander tarief hebben, tijdens het afrekenen ziet u de actuele verzendkosten

Betaalmethoden
Via de volgende betaalmethoden kunt u in onze webshop betalen:
iDeal
PayPal
Creditcard
BanContact / MisterCash
Sofortbanking

Veilig betalen en surfen
ssl secure webshop beveiligd betalen webshopOnze website is volledig SSL beveiligd, hierdoor surft u veilig over de gehele website. Ook tijdens het betalen worden uw gegeven beveiligd ingevoerd, wel zo fijn.

Bestellen bij 123vochtbestrijding gaat net als het gebruik van onze producten snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit 3 duidelijke stappen.

Stap 1: Product selecteren
Plaats het product in de winkelwagen door op de bestelknop “Toevoegen aan winkelwagen” te drukken.

Stap 2: Afrekenen
Om de producten af te rekenen kun je doen middels het bekijken van je winkelwagen of direct te kiezen voor afrekenen. Beide opties kun je rechtsboven in de website vinden.

Bestellen zonder account (gast) of met account
In onze webshop kun je een bestelling plaatsen zonder dat je hoeft te registreren of in te loggen.

– Vul je factuurgegevens en eventueel afwijkend afleveradres in. Je bent zelf verantwoordelijk voor het invoeren van een correct afleveradres.
– Kies de gewenste betaalmethode.

Stap 3: Order- en verzendbevestiging
Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres.
Zodra je bestelling verwerkt en verzonden is ontvang je van ons een verzendbevestiging met Track & Trace code. Via de link in je email of via de website van de vervoerder kun je met deze code je bestelling volgen.

Bestellingen boven de 30kg worden als aparte pakketten verzonden, voor EU3 en Wereld geldt dit bij bestellingen boven de 20kg.

Wil je een geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?
Geen probleem! Neem direct contact met ons op. Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunnen we deze direct voor je wijzigen of annuleren.

Is je bestelling reeds onderweg?
Dan kun je de bestelling actief weigeren door deze niet in ontvangst te nemen. Aan de postbode geef je aan dat je het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket in ongeopende verpakking retour hebben ontvangen, zal de aankoopsom aan je worden teruggestort. Eventuele verzendkosten van de bestelling zijn voor eigen rekening.

Ruilen
We kunnen producten helaas niet ruilen. Als je een product wilt omruilen, kun je het product aan ons retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.

Retourneren
Wanneer je een product retour wil sturen, kan dit binnen de wettelijke 14 dagen bedenktermijn. Neem contact op met onze klantenservice voor het aanmelden van je retourzending. Kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.

Je retourzending kun je via het 123 retourportaal aanmelden en direct een verzendlabel genereren.

Retourbeleid
Het product dient niet gebruikt, ongeopend te zijn (seal van de dop niet verbroken) en in originele staat te verkeren. Als aan deze voorwaarden is voldaan zal na ontvangst en controle van het product de volledige productprijs worden vergoed.

Geopende producten kunnen wij helaas niet voor restitutie in aanmerking laten komen, en zullen vernietigd worden.

Als je nog niet bekend bent met onze producten adviseren wij om eerst een teststuk te maken om de werking op uw specifieke toepassing te kunnen beoordelen.

Voor de garantie op onze producten verwijzen we naar de garantie van de fabrikant GreenSeal Solutions, zie hiervoor de garantievoorwaarden van GreenSeal Solutions.